fredag 8 november 2013

Hej alla som har hittat hit! Novembermörkret är här. Att man glömmer varje år hur mörkt det är... Solen går ner så tidigt. Det ska bli mysigt att det snart är advent. Det är så mysigt med alla ljusstakar hemma hos oss och hos andra. 
Denna månaden ser jag fram emot morgondagens marknad i åbybergskyrkan i Vallentuna. Jag kommer vara på bottenvåningen och sälja tyger mm. På övervåningen finns ett hantverksbord, där några av mina alster finns till försäljning. 
Senare i november, sista fredagen tror jag, är det Markims syförenings julauktion (jag är inte med där... än). Den är väldigt mysig. Man ropar in hemskickade sockor och dukar, kuddar mm och alla pengar skänks till välgörande ändamål. Välkomna både till åbybergskyrkan och till julauktionen senare! Vi syns! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar