tisdag 24 juli 2012

Ikväll har jag hunnit med att pyssla lite till! Vädret är ju inte jätteroligt denna semestern, men det är perfekt pyssel-väder! På vår semester hälsade vi på släktingar i Skåne, där kom jag över en Bibel (Biblia.) från 1874. De tunna sidorna har blivit vackert bruna. Dessa sidor är ju riktigt roliga att pyssla med, varför inte använda dem till placeringskort vid ett bröllop?



För snart fyra år sedan gifte sig min "bästis" Camilla. Sen vi var barn har vi lovat varandra att vara varandras tärnor när vi en gång skulle gifta oss. Hon var min vackra tärna 2005, och jag hennes 2008. På det vackra höstbröllopet när Camilla gifte sig med sin Patrik fick alla gäster en liten present framför sig på bordet. Nu har jag gjort en liten present i mitt fina Bibel-papper. Den kan man ju också använda till placeringskort, och varför lägga en liten present/godis i?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar