onsdag 12 september 2012

Skaparfriden är nästan slut och vardagen är här igen. Barnen går på dagis och det är ett pusslande att få ihop allt... ni vet: mat, tvätt, lägga barnen m.m. Att få tid till mitt skapande är svårt, men ibland struntar jag i alla måsten. Disken får stå och hallen ser ut som "hej kom och hjälp mig"- jag måste få skapa för att må bra.

Här kommer bilder på några nyproducerade grejer! Mobilfickorna gjorde jag ikväll av mina gamla kläder. Har också skaffat egna namnlappar, tycker att det ser så proffsigt ut då :)

Att göra kort tycker jag är jätteroligt. Min arbetskompis sa åt mig att göra lite elaka kort och jag gjorde då "Är du tant nu-kortet"som är tänkt som gratulationskort. Bilderna klipper jag från böcker som jag har hittat på loppis.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar